سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/4/5
1:36 ع

جدید ظاهر متفاوت کامبیز دیرباز در فیلمی با موضوع حوادث سال 88+ تصاویر

 

ماه گرفتگی

سینماپرس: عکسهای جدید فیلم «ماه گرفتگی» تازه‌ترین اثر مسعود اطیابی منتشر شد.کامبیز‌ دیرباز که سالها قبل برای فیلم پرفروش «اخراجی‌ها 1» ایفاگر نقش مجید سوزوکی بود در این فیلم، نقش متفاوتی را بازی کرده است.

به گزارش سینماپرس، خرداد ماه 88 و در جریان انتخابات ریاست جمهوری، نقطه‌ی آغاز یک التهاب 8 ماهه در شهر تهران بود. حال که هفت سال از آن روزها می‌گذرد، می توان با نگاهی فراگیرتر و عمیق‌تر به حوادث آن‌روزها،  نگاه کرد.

در طول هفت سال گذشته کارگردان‌ها و مستندسازان با زاویه نگاه‌های مختلفی به وقایع 88  نگاه کردند؛ فارغ از نگاه‌های رسانه‌ای و نقدهای سینمایی، مردمی که از نزدیک در جریان حوادث بودند بهترین قضاوت‌کنندگان این آثار بودند. این‌بار «ماه گرفتگی»، پروژه تازه سینمای ایران، قصه‌ای را در بستر روزهای پر التهاب سال 88  روایت می‌کند. «ماه گرفتگی» این روزها به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی هادی انباردار آخرین روزهای فیلم برداری‌اش را در خیابان‌های تهران پشت سر می‌گذارد.

کامبیز دیرباز و سارا خوئینی ها از جمله بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. سازندگان «ماه گرفتگی» از اواسط فیلمبردای برای بازسازی واقعی و طبیعی وقایع سال 88، به خیابانهای شهر تهران آمدند و همین باعث شد که سکوت خبری این فیلم شکسته شود.

پیش بینی می‌شود اولین نمایش فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد.  عکسهای جدیدی که از این فیلم منتشر شده است را در ادامه ببینید. در این عکسها کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون، در ظاهری متفاوت دیده می‌شود. او سالها قبل در ظاهری متفاوت برای فیلم پرفروش «اخراجی‌ها 1» ایفاگر نقش مجید سوزوکی بود.

آخرین ساخته مسعود اطیابی در سینما به چهار سال پیش و فیلم «خاک و مرجان» بر می‌گردد. «اخلاقتو خوب کن»، «شرط اول»، «صبح روز هفتم»، «خروس جنگی»، «مصائب دوشیزه» دیگر فیلم های این کارگردان به حساب می‌آید.

سایر عوامل «ماه گرفتگی» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: بابک اردلان، طراح صحنه: علی مربی، طراح گریم: محمد قومی، طراح جلوه های ویژه: عباس شوقی، سرپرست گروه کارگردانی: عادل معصومیان، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: علی نوابی، تولید: ایمان غیبی، دستیار تولید: محمد امین بازاری، پشتیبانی تولید نظامی: محمد ملکی، گروه تدارکات: فربد کیانی.

فیلمبرداری «زرد» با بازی بهرام رادان و ساره بیات به پایان رسید


فیلم سینمایی زرد

 

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «زرد» به تهیه کنندگی کامران مجیدی و کارگردانی مصطفی تقی زاده به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس  بازی جراحی  ، فیلمبرداری «زرد» اواسط اردیبهشت ماه در تهران آغاز شد و گروه در لوکیشن هایی واقع در تهران کار را ادامه دادند تا طبق برنامه ریزی ها در روزهای پایانی گروه با حضور همه چهره ها و ستاره ها در  طالقان کار را ادامه داد و پس از 53 جلسه فیلمبرداری به پایان راه رسید تا بزودی وارد مراحل تدوین و فنی شود.

 
این فیلم با برخورداری از یک داستان جوان پسند اجتماعی و در فضایی شهری روایت منحصر بازی جراحی قلب به فردی از داستان زندگی چند جوان را روایت می کند که مصطفی تقی زاده بعنوان نویسنده و کارگردان «زرد» و در اولین تجربه سینمایی خود به روایت و هدایت آن پرداخته تا برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

 
در این فیلم سینمایی علاوه بر بهرام رادان و ساره بیات که برای نخستین بار در یک اثر سینمایی مقابل هم قرار گرفته اند، بازیگرانی چون مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار،  بازی جراحی مغز  آناهیتا درگاهی، امیر علی نبویان، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، رومینا رفیعا، رضا شمس الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری حضور دارند.

 
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده؛ آدمهای عجیبی هستیم... امروزمون با فردا خیلی فرق میکنه.
 
از دیگر عوامل فیلم سینمایی «زرد» که محصول «مانی تصویر هنر» است، می توان به:

تهیه کننده: کامران مجیدی، مجری طرح: حسین فرضی زاد، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: سودابه خسروی، صدابرداران: مهدی ابراهیم زاده و حمید محمودی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزا محمدی، مدیر تولید: احسان وحید، مدیر برنامه ریزی: سعید نقدزاده، دستیار اول کارگردان: سیاوش رمضانلو، منشی صحنه: فائزه گرکانی، بازی جراحی معده  مدیر تدارکات: نادر اژدری، عکاس: احسان جابری، عکاس پشت صحنه: مانی مجیدی و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.

 
این دومین تجربه سینمایی کامران مجیدی در مقام تهیه کننده محسوب می شود که پیش از این با فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که مورد استقبال و توجه منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت.

جدیدترین پوستر «دراکولا» رونمایی شد/ آغاز اکران از نهم تیر ماه


دراکولا

 

سینماپرس: دومین پوستر«دراکولا» متفاوت ترین ساخته رضا عطاران در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، سومین بازی جراحی دست ساخته رضا عطاران «دراکولا» از نهم تیرماه در سینماهای تهران و شهرستانها اکران عمومی می شود. 


جدیدترین پوستر این فیلم که در آستانه اکران عمومی رونمایی شده، در کانون تبلیغاتی آگه سازان توسط علی مصطفی پور طراحی شده است. 

«دراکولا» همانطور که از عنوانش مشخص است، قصه تازه ای را در سینمای ایران به تصویر کشیده است که تا کنون تجربه نشده و می تواند برای مخاطب جذاب باشد.

بازیگران این فیلم که ترکیب بسیار متنوعی دارند، هر کدام در «دراکولا» تجربه جدیدی ارائه کرده اند.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/4/4/4738635_360.jpg


 
در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است:

(باصدای آهسته) الو...سلام قربان... خوبین...  بازی جراحی گوش  آقا منو دزدیدن... بله... نمی شناسمشون...نه خیر سرکاری چیه... من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته... 38 سال، سنمو چرا می پرسین؟...نمی دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشی ام آیفونه... ردیاب دارد...نمی شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می کنم...


در این فیلم لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظر علیان، نیما راد، صادق حسنی و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی به ایفای نقش می پردازند. 

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان:رضا عطاران، تهیه کننده:علی سرتیپی، مدیر فیلمبرداری:معین رضا مطلبی، مدیر صدابرداری:فرشید احمدی، مدیر تولید:کامران حجازی، طراح گریم:سعید ملکان، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس:سحر شهامت، تدوین:محمد توکلی، صداگذار:محمد کشفی، موسیقی:حمیدرضا صدری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:یوسف وجدان دوست، مدیر تدارکات:جواد سلیمانی، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، عکاس:محمد بدرلو، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیر امور مالی:سمیرا مهربان، مدیریت پس تولید: سینا قویدل، جلوه های ویژه بصری:(کانون تبلیغاتی آگه سازان )مهدی قزلو، رضا میثاقی،جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، طراح بدلکاران:امیر حسین خنجری، دستیاران:روح الله سیدی، اصغر یحیی زاده. 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ